AdministratieDe meeste ondernemers rekenen het “papierwerk” niet tot hun hobby’s. U bent ondernemer, geen boekhouder. Toch is een goede en accurate (financiële) administratie een belangrijke succesfactor voor elk bedrijf. Laat uw papierwerk gerust over aan Romy 4 Finance, zodat u als ondernemer uw volledige aandacht kunt richten op uw bedrijfsactiviteiten. Immers: ieder zijn specialisme! Wij zorgen dat uw administratie inzichtelijk en betrouwbaar wordt opgezet, zodat u te allen tijde kunt beschikken over de (financiële) informatie die u nodig heeft om de juiste beslissingen te kunnen nemen.
Romy 4 Finance kan de administratie binnen uw onderneming op locatie verzorgen, op basis van het aanwezige boekhoudpakket. Ook kunnen wij op ons eigen kantoor uw administratie bijhouden, op basis van gegevens die u ons periodiek verstrekt. Wij bespreken graag met u welke methode voor u het meest geschikt is. U bepaalt zelf welk deel van de (financiële) administratie u uit handen wilt geven. Maar welke keuze u ook maakt, u zult verrast zijn over de scherpe tariefstelling, die voortkomt uit onze kleinschalige aanpak en efficiënte werkwijze.
SalarisadministratieOndernemers die personeel in dienst hebben, weten dat de salarisadministratie vraagt om deskundigheid, nauwkeurigheid en discretie. Ook het aansturen en begeleiden van uw personeelsleden is een zaak van zorgvuldige procedures en vastlegging van gegevens.
Romy 4 Finance biedt u alle ondersteuning die u nodig heeft. Hierbij kunt u bijvoorbeeld denken aan het formuleren van functieprofielen, het voeren van functioneringsgesprekken, het begeleiden van sollicitatieprocedures, het opstellen van arbeidscontracten en het verzorgen van de gehele salarisadministratie. Daarbij hoort uiteraard ook het verzorgen van de aangiften loonbelasting.
ContactVraag gerust om onze fijne tarieven en maak een vrijblijvende afspraak. |
Contact gegevensRomy 4 Finance Rutgher Jacobsstraat 9
| Contact formulier | Onze diensten |